איך מתחילים קריירה במשחק

בוגרי הסדנה למשחק של אייל רוזלס

עידן הריאליטי הנוכחי תחרותי להפליא וכל אינסטגרמר עם הרבה עוקבים יכול פתאום לקבל הצעה נחשקת להשתלב בעולם הבידור. אבל כדי לגלם תפקידים משמעותיים ולהגדיל את הסיכויים להיכנס לתעשייה, חשוב ללמוד משחק בדרך מקצועית אצל מורים מהתחום ולקבל את הכלים האפקטיביים ביותר להצלחה. איך מתחילים, כיצד משתכללים ומגיעים רחוק?

 

נכנסים למסגרת

השלב הראשון הוא לקבל החלטה שאנחנו לוקחים את המשחק ברצינות ומעוניינים ללמוד אותו בשיטת לימוד חווייתית, כדי שגם נהנה מהדרך ולא רק מהשגת התוצאות. חשוב לבחור מסגרת גמישה שתאפשר לנו לנהל חיים אישיים במקביל וכן לפתח יכולות אחרות או להמשיך בלימודים, במיוחד אם טרם סיימנו את בית הספר או אנחנו עובדים. המיקום הגיאוגרפי גם הוא חשוב מבחינת נגישות וכמובן המסגרת מבחינת העשרת התכנים, מסלול למתחילים ומתקדמים, כך שיהיה לנו לאן לצמוח, נבחרת המורים – האם המורים באמת בעלי ידע וניסיון וקבלות בתחום המשחק, סביבה תומכת. כניסה למסגרת מאפשרת ליישם בחיים את השינוי המקצועי ולקבל את הכלים בדרך שיטתית ברצף הנכון.

תכנית הלימודים קובעת

כמובן שחשוב לברר מה לומדים על מנת להבין האם הסילבוס עונה על הצרכים שלכם ואכן מכשיר אתכם לעולם המשחק מעמידה על במה דרך התמודדות עם המצלמה ועד יכולות אילתור, פיתוח קול, פיצוח טקסטים, כניסה לדמות, הצלחה באודישנים. חשוב שתקבלו ארגז כלים רחב עם כל מה שחשוב לדעת ותתנסו במגוון סגנונות משחק וז'אנרים כך שתוכלו להיפתח ליותר תחומים בענף וכן להיחשף ליותר הזדמנויות קריירה. שימו לב האם לכל תחום יש מורה המתמחה בתחום זה ובכמה שיעורים מדובר.

מופע סיום הסדנה למשחק של אייל רוזלס

לא יוצאים לשטח לפני שמקבלים את כל הכלים

מומלץ לשוחח עם בוגרי המקום על מנת להבין אם הסדנה היתה אפקטיבית עבורם ובאיזו מידה ואולי אפילו לבקש לצפות במופע סיום כד להעריך את הרמה של המשתתפים ולהבין את היכולות של המקום מבחינת הפקה, הכשרה וסטנדרטים. יש לזכור שמדובר בתהליך שדורש השקעה וסבלנות הן מבחינת מקום הלימוד אך גם מבחינת התלמיד וכמה הוא מתמסר לעניין, נחוש ורציני.

בכל מקרה, חשוב לדעת מראש מה אתם עתידים לקבל בסדנה שיסייע לכם בניהול הקריירה אפילו מבחינת התנהלות מול סוכנים, מלהקים ובניית מוניטין.

כניסה לסוכנות שחקנים

הייצוג המקצועי בבניית קריירה הוא קריטי, כי חשוב שתייצג אתכם סוכנות שחקנים מקצועית בעלת הקשרים בענף, שתדע גם כיצד להציג אתכם נכון ולשדך אתכם למלהקים, לשלוח לאודישנים ולכוון אתכם בניהול הקריירה, צעד אחר צעד. יש מקומות לימוד המסייעים לשחקנים לאתר סוכנות ולעיתים בוגרים מתאימים משולבים בסוכנות שחקנים מובילה בענף.

סדנת המשחק של אייל רוזלס מציעה לכם מסלולי לימוד מקיפים ופרקטיים, כולל תעודת סיום והצגה על במה מקצועית ולימודים חווייתיים אצל יוצרים בולטים בתעשייה. המסגרת האולטימטיבית להתחלה בעולם המשחק.