העצמת נוער – סדנת משחק לנוער להעלאת הבטחון

בוגרי הסדנה למשחק של אייל רוזלס לנוער

הורים רבים שוברים את הראש איך לטפח את הביטחון העצמי ולהעלות את הדימוי של בני הנוער שלהם. תקופת הנעורים היא תקופה מאתגרת מבחינות רבות: שינויים הורמונאליים, לחץ חברתי, חיפוש עצמי וכתוצאה מכך, יש מי שמאבדים את העוצמה הפנימית ונכנעים לתכתיבים חיצוניים. ביטחון עצמי קריטי לעתיד, לעיצוב אישיות חזקה, לחוסן פנימי ולהצלחה בחיים. בין אם זה בדייטים או בראיונות עבודה, במהלך השירות הצבאי או בבניית קריירה.

אולי לא חשבתם על אופציה כזאת, אבל סדנת משחק לנוער בהחלט יכולה לחולל פלאים בתודעה ובמודעות ובביטחון העצמי של צעירים ומבוגרים כאחד. מה יש בסדנה שתסייע לבני הנוער שלכם להרגיש יותר טוב עם עצמם גם אם הם בכלל לא מכוונים לעולם הבידור?

 

יכולת עמידה מול קהל

עבור רבים עמידה בפני קהל מכניסה למתח רב. בני נוער במיוחד בתקופה רגישה זו של חייהם רגישים לביקורת ומתקשים לעמוד בפני אנשים רבים ו"להישפט" גם אם לא מדובר כלל בסיטואציה שיפוטית. עצם העמידה כשלעצמה היא זו שיוצרת לחץ. בסדנת משחק לנוער המשתתפים ילמדו איך לעמוד מול קהל, על הבמה, כיצד לדבר להרבה אנשים תוך אימוץ שפת גוף רגועה ומלאת ביטחון. חשוב להבין שחלק עיקרי מהשינוי קורה בראש – ברגע שהם מפתחים ביטחון גם הגוף שלהם מגיב בהתאם, נינוח ובטוח בעצמו והם חזקים משתי הבחינות – הפיזית והמנטלית.

לנצח את המצלמה

בני הנוער היום חיים בעידן דיגיטלי המתועד בכל הכיוונים במדיה החברתית. הם מצלמים ומצטלמים והמצלמה היא סוג של חברה אך גם אויבת. במהלך סדנת משחק לנוער הם יוכלו להתיידד עם המצלמה בדרך הנוחה ביותר, כך שהם ירגישו בטוחים בעצמם להצטלם בין אם הם מצלמים סלפי או מישהו אחר הוא זה שמצלם אותם. הם ידעו כיצד להקרין שלווה וביטחון מבעד לעדשה ולתקשר בדרך הנכונה להם ביותר את מה שעל ליבם או את המסר שהם רוצים להעביר.

בוגרי הסדנה למשחק של אייל רוזלס

יכולת אלתור – לשלוף מהמותן בלי חשש

אימפרוביזציה היא טכניקה שמסייעת להתמודד עם מצבים בלתי צפויים או מלחיצים. מה לומר, איך להציג את זה כדי שזה יתקבל בדרך שאנחנו רוצים שבה יקבלו אותנו ואיך להתמודד עם הבלתי נודע. אלתור הוא סוג של כלי שעוזר לשחקנים לעבור אודישנים או לתפקד בזמן אמת אך גם לבני הנוער שלנו שיהיו מוכנים בכל מצב בין אם חברתי או לימודי. כשיודעים להתמודד עם מצבים בלתי צפויים או שאינם ידועים מראש באמצעות טכניקת אלתור, עולה הביטחון משמעותית כי אנחנו יודעים שיש לנו את הכלים הדרושים להתמודדות עם כל הפתעה או התקלה.

מחפשים לתת לבני הנוער שלכם מתנה לכל החיים? להעניק להם חוויה שתקפיץ להם את הביטחון העצמי? סדנת משחק להעצמה בדרך יצירתית ומדליקה היא מתנה מקורית ואפקטיבית במיוחד.

לקריאה על קורס משחק לנוער לחצו כאן >>