שחקתם אותה סדנת משחק לנוער

אנחנו כהורים צופים בילדינו נחבאים אל הכלים ונבוכים בסיטואציות שונות ולא תמיד יש בידינו את הכלים להעצים ולחזק כאשר הם מסרבים לקבל עזרה מהמבוגרים. 
כאן נכנסת לתמונה דרך יצירתית, מהנה וחווייתית להעצמה אישית, העלאת הדימוי העצמי וחיזוק הביטחון והכל בFUN– סדנת המשחק לנוער של אייל רוזלס. 
לא חייבים לכוון לקריירה הוליוודית נחשקת או להיות גל גדות הבאה על מנת ליהנות מהחוויה עצמה ולקצור את הפירות בסיום הסדנה – המשתתפים מדווחים על תחושות חיוביות ואנרגיות גבוהות. בני הנוער שלנו ייהנו מסביבה תומכת בה עוברים תהליכי צמיחה אישיים מכוננים שיתרמו להתפתחות שלהם לכל החיים.

אז איך בעצם סדנת משחק יכולה לתרום בכל המישורים לבני הנוער שלנו?

לעמוד בלי להשפיל מבט

עמידה מול קהל היא מיומנות חשובה מאוד, כשבני נוער ייפגשו בדרישת העמידה מול קהל בצמתים שונים לאורך החיים. הן בשיעורים בבית הספר והן בפרזנטציות בעבודה ואפילו בחופה ביום חתונתם. עמידה מול קהל יכולה להיות מעמד מלחיץ ביותר עבור מי שמתקשה לשאת את עצמו מול עיניהם הבוחנות של אנשים ובמסגרת סדנת משחק לומדים המשתתפים כיצד לעמוד מול קהל בכל סיטואציה, בין אם בפני קהל מאתגר ומול מצלמה שגם היא סוג של קהל בוחן ולהביע את עצמכם בדרך הטובה ביותר בנוכחות מלאה ובשקט נפשי. כלים שיעזרו להם להיות נוכחים ואפילו ליהנות מהמצב שבעבר השרה עליהם מתח.

לאלתר את זה בקלות

מיומנות אלתור היא מיומנות נוספת שמסייעת בחיזוק הביטחון העצמי, כי ברגע שיודעים איך להתמודד עם סיטואציות ולהגיב בזמן אמת קל יותר לצלוח מצבים בלתי צפויים. בסדנת משחק מתנסים בפיתוח אימפרוביזציה וזה לא משנה אם מאלתרים במהלך סצנה מתוך הצגה או במהלך סצנה מתוך החיים. יכולת האלתור עושה הבדל בהתמודדות ובהתגברות על כל קושי בדרך והתמודדות עם משימות שעד כה הרתיעו אותם.

מופע סיום הסדנה למשחק של אייל רוזלס לנוער

בניית מיומנויות חברתיות

בגיל הנעורים האינטראקציה משמעותית מאוד ולא כל אחד מצליח להתלבט בקבוצה או לתקשר תקשורת אפקטיבית עם האחר. במהלך סדנת משחק לומדים כיצד להתמודד עם אחרים, להדגיש מיומנויות חברתיות ולהתגבר על ביישנות טבעית, ליצור קשרים חברתיים, לדבר בצורה ברורה ולהעביר את המסר ולהרחיב את הנוכחות בתוך מעגלים חברתיים שונים בין אם בבית הספר ומחוצה לו. כמובן שבסדנה מעמיקים גם את הביטוי העצמי ויכולת ההבעה כאשר לומדים מחד, לשחרר את העכבות ומצד שני, לשפר את הכושר המילולי ואת כושר הביטוי העצמי בכלל.

 

קורס משחק לנוער תורמת בכל כך הרבה מישורים: אישי, קבוצתי, רגשי, משפרת תחושת הישגיות ותורמת ביצירת קשרים חברתיים. מהווה כמובן חוויה מיוחדת המנתקת מהשגרה ומפגישה עם אנשים אחרים והכל באקלים מפרה ותומך עם הרבה אנרגיות שמעלה את המוטיבציה ומטפח את הדימוי העצמי.

 

בחרו סדנת משחק כמו הסדנה הבסיסית למתחילים של אייל רוזלס כדי להעניק לילדכם הזדמנות לחוויה משמעותית בלתי נשכחת.

צילומי קורס משחק לנוער - הסדנה למשחק של אייל רוזלס